Procesul de lucru nu-login

Fiecare proiect este unic, drept urmare este tratat ca atare

TProcesul nostru de lucru pe care l-am dezvoltat de-a lungul timpului, ne ajută să finalizăm proiectul atât din punct de vedere al timpului cât mai ales a bugetului. Mai jos vă prezentăm modul nostru de lucru:

1
Prezentare
fără costuri, unde se vor discuta următoarele:
Introducere proiect
întâlniri/ discuții telefonice/ schimb de email-uri
Cerințele proiectului
se definesc obiectivele
Estimare timp și cost
se estimează timpul necesar lansării și a costurilor
2
Specificații
acestă etapă presupune un cost fix, conform etapei 1
Semnarea contractului
de prestări servicii pentru etapa a 2-a și a contractului de confidențialitate
Întâlniri, Consultări, Brainstorming
vom acoperi toate opțiunile și ne asigurăm că toate părțile implicate au înțeles și sunt de acord cu toate aspectele proiectului
Specificațiile funcționale și tehnice
se pregătește documentația finală a proiectului, unde vor fi detaliate toate funcționalitățile și tehnologiile necesare
Machete interactive
UI/UX Design, se vor crea și prezenta machete interactive, care vor exemplifica din punct de vedere vizual cum va funcționa aplicația și/sau sistemul
Planificarea proiectului
se va prezenta, punctual, ce, cum și când se va finaliza
Costurile finale
costul final al proiectului va fi detaliat pe etape de lucru
3
Livrare
conform planificării și a costurilor definite la etapa 2
Semnarea contractului pentru dezvoltarea proiectului
Dezvoltarea proiectului
(scrierea codului și implementarea machetelor)
Raportări stadiu proiect
Rapoarte regulate despre progresul implementării și întâlniri cu scopul de a prezenta stadiul de lucru
Testarea inițială
echipa noastră și echipa ta va testa sistemul și/sau aplicația
Testarea finală
mai multe persoane și/sau departamente vor fi implicate în testarea tuturor proceselor din cadrul sistemului sau a aplicației
Lansarea proiectului
(bells & whistles)
4
Întreținere
opționale, poate depinde de tipul proiectului
Monitorizare
verificăm în mod regulat performanțele sistemului și executăm actualizări atunci când este cazul
Suport
ne mândrim cu reacția rapidă pe care o avem în cazul în care apar diverse probleme sau situații
Întreținere
în funcție de necesitățile proiectului
Actualizări
este nevoie de funcționalități noi? Au apărut procese interne noi sau procese existente care necesită a fi modificate? Nicio problemă, datorită modului de dezvoltare, scalabilitatea și flexibilitatea la modificări este asigurată